Min kamerautrustning

Min första systemkamera canon eos 500d
Sigma telezoom 18-200, canon 50mm f 1,8 och canon 18-55 standard (främsta objektivet har jag två stycken av och använder mest
Och min nya lilla (stora) bebiiis, canon eos 5d. Bästa köpet jag någonsin gjort! 
 
Den externa blixten jag använder får jag fota nån gång då det är dagsljus, för jag gillar inte "camerablixten" speciellt mycke (har använt den externa blixten på alla dessa bilder). Jag har även massa småsaker som fjärrutlösare, reflexskärm, minneskort, batteriladdare osv, saker som kommer bort heeeela tiden. Haha! Jag är iaf vääldigt lycklig som har dessa underbaringar i min kameraväska. Kramis
 
1 emma nyström skriven

Fin du är!

3 Sara skriven

alltsåååååå älska kameraprylar<33333333333 jättefina bilder my love :*

5 Anna Björkstrand skriven

S jävla kul för dig! Det va på tiden!! Du är så grym så du är värld den bästa kameran!

7 Tea Dahlström ❄ skriven

usch och fy för kamerablixten :s hejjjahejja för externa! :'D super kuligt inlägg emmis, har också tänkt att göra ett sånt här :) ❤

2 Emma Eriksson skriven

åhhh jag vill haaaaaaa!!!

4 Josefin Norlén skriven

Åh jisses vilken bjässe! GUD va roligt med en ny kamera, du kommer utvecklas ÄNNU mer. Go emma :*

6 Sandra skriven

är nyfiken på vilken extern blixt du använder, ska köpa en & skulle vilja veta vad du tycker om din :)

8 Maja Fridh skriven

verkligen fin blogg du har! Du har ungefär precis likadana objektiv som mig haha, kram

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: