Oskar Linnros

 
Så jäkla mäktigt! Åh jag vill bara ut på massa festivaler, se massa grymma artister och höra massa bra musik. . Oskar Linnros var huur bra som helst på yran, och det är så himla kul att ha kvar bilder från det. Denna tillbakablick endast för att jag sitter och lyssnar på inspelningar och kollar på bilder från den kvällen, var bara tvungen att dela med mig lite. Alltså, vad skulle vi göra utan musiken?
 
1 teadahlstrom.blogg.se skriven

Åååh, Oskarbubben min ❤️ Jaa, vad skulle vi göra utan musiken egentligen? Inte mycket.. Heja musiken!! :') ❤️

3 Josefin Norlén skriven

ååh yran<333 och musik333
och jag blir helt stum varje gång jag ser dom där bilderna, såååå snygga! :O

5 Ida Gustafsson Photography skriven

men ååh, taaack!!

7 ♫♪ sandra - en musikblogg skriven

åh såg han också på yran, såå bra!

9 emmelie andersson skriven

Vilka fina bilder du tar och du har en jättefin blogg :)

2 B R O W N S U G A R skriven

Så bra :D

4 Linnéa skriven

Härliga bilder :D Han är ju så bra :3

6 Sara skriven

FYYYYYTUUUUSAN VAD SNYGGA BILDER JAG DÖÖR EMMA DU ÄR SÅ DUKTIG!!!!!!!!

Svar: Meeeeennn goooossssssssseeeeennnnnn <333333333333333333333333
Emma Mattsson

8 Koffe - fotograf skriven

Fina bilder! :)

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: