Speedlight 420 EX

 
Den här lilla motherfuckern, den är min. Haha nej men jag skrev ju tidigare att jag skulle visa min blixt och så här ser den ut. Det är en speedlight 420 EX och jag tycker den fungerar kanoners! Jag trodde ett tag att jag hade pajjat den eller nåt liknande, för jag fick inte till att använda den.. meeeen då var det bara batterierna som var slut. Haha, så igår for jag och storebror ner på ica och köpte nya. Så nu fungerar den superbra igen! :) 
 
Här är några bilder jag tagit med min lilla lightis:
 
 
1 Sara skriven

alltså åh jag vill verkligen ha en... så avis!! och den är ju asbra :*

Svar: Haha ja den va bra när vi insåg felet ;) :* puuusss
Emma Mattsson

3 Emma Eriksson skriven

jag vill verkligen också ha en!! åh <3

2 Josefin Norlén skriven

haha motherfuckern ;) gud va kul, vill också ha en!!!

4 Johanna skriven

Åh jag älskar fotografi!

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: