Fint väder

 
Idag är det en jättefin dag ute. Men själv så gick jag upp typ ett, och har varit inne sen dess.. haha. Kom hem från stan vid halv tolv igår och kunde inte sova i natt, därför stannade jag hemma idag. Men gårdagen vad jätterolig! Vid typ fyra så åkte jag och Sara in till stan för att fira Josefin med massa andra. Det var huuur mysigt som helst :') Ikväll ska jag och pappa äta gott och kolla på film här hemma, och i morgon ska jag till Storlien med Mamma och Eric. Hoppas ni alla får en jättebra helg! puss
 
1 Sara skriven

älskar blå himmel, seriöst den känslan<33333 synd att jag får ligga inne nu bara.....
hoppas du får en bra helg älskade du♥

Svar: ❤️❤️❤️❤️
Emma Mattsson

3 Josefin Norlén skriven

sjukt fint!
asså ååh de va den bästa dagen nånsin typ, ååhhh va glad jag blev när jag såg er :') PUSS PÅ ER BÄSSTA<333

5 Neaem skriven

åhh vad härliga bilder och super härlig blogg kram!

2 Tess skriven

Åh, så vackert! :) Kram

4 julia skriven

Fina bilder! Och fin blogg:D

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: